Femeile japoneze sunt recunoscute pentru faptul că arată mult mai tinere decât vârsta pe care o au de fapt.  Multe dintre ele arată cu zeci de ani mai tinere decât vârsta lor reală și aproape toate au corpuri perfect conturate. Totuși în spatele tinereții veșnice există anumite ritualuri pe care le respectă cu sfințenie.

Femeile japoneze sunt recunoscute pentru faptul că arată foarte tinere

Cel mai bun exemplu al tinereții lor este o japoneză pe nume Masako Mizutani  care a atras atenția pentru aspectul ei incredibil. Mizutani, care mai este numită „Doamna tinereții veșnice” are 51 de ani, dar poate trece cu ușurință la 20 de ani.

8 trucuri folosite de femeile japoneze care le fac să arate și să se simtă cu zeci de ani mai tinere
Foto Instagram: Masako Mizutani

Vrei și tu să-ți păstrezi aspectul tineresc? Apoi urmați aceste sfaturi și trucuri.

1. Spălarea feței cu apă de orez

Îți dorești o pielea strălucitoare, atunci apa de orez răspunsul.  Bogată în mai multe vitamine, minerale și antioxidanți este extrem de folosită. Multe femei japoneze folosesc apa de orez pentru a-și spăla fața și părul.

Cum se prepară apa de orez? Adăugă jumătate de cană de orez într-un bol și clătește orezul de mai multe ori. Mai târziu, adăugă 2 căni de apă și lasă orezul să se înmoaie timp de 15 minute. Strecoară orezul și apoi păstrează apa din orez într-un borcan cu capac, timp de una până la două zile, la temperatura camerei. După această perioadă poți începe să o folosești.

2. Alimentație sănătoasă, echilibrată și în porții mici

Dieta japoneză are legătură cu sănătatea, echilibrul și consumul în cantități mici. Mănâncă alimente proaspete și mai puțin procesate. De asemenea, ele evită să mănânce alimente rafinate și zahăr. Peștele, cerealele, legume, fructe, algele marine, alimente fermentate și ciuperci, printre altele, fac parte din dieta lor. De asemenea, nu exagerează, iar alimentele le consumă în porții mici.

3. Măști de alge marine

Femeile japoneze sunt pasionate de măștile de alge pentru o piele strălucitoare și hidratată. Pentru o mască de alge în casă ai nevoie de un sfert de cană de pulbere de alge marine, puțină apă caldă și ulei de măsline. Se amestecă totul pentru a obține o pastă groasă. Aplică acest amestec pe față și gât și lăsă-l să stea timp de 15 minute. Mai târziu, clătește cu apă. Poți aplica și fâșii umede de alge pe față.

4. Femeile japoneze se asigură că nivelul de colagen este ridicat

Colagenul este o proteină vitală pentru piele. Dacă pielea are mai puțin colagen, atunci vei părea mai în vârstă. În Japonia, suplimentele de colagen sunt destul de frecvente. De asemenea, îl includ în mod natural, prin consumul de pește, pui, albușuri și citrice, printre altele.

5. Băile cu aburi

Băile calde și lungi  care sunt îmbogățite cu uleiuri, esențe și ceai sunt un ritual comun în Japonia. Femeile japoneze adoră să se înmoaie într-o cadă cu hidromasaj sau un izvor cald tradițional. Băile terapeutice cu ape fierbinți de la Onsens le ajută să scape de afecțiunile pielii și le fac să pară și să se simtă mai tinere.

8 trucuri folosite de femeile japoneze care le fac să arate și să se simtă cu zeci de ani mai tinere
gtgoodtimes

6. Ceai verde

Japonezii adoră ceaiul verde  care este foarte bun pentru sănătate și un aspect mai tineresc. În afară să îl bea, le place să îl aplice și ca masca facială, deoarece poate șterge ridurile, strânge porii și detoxifiază pielea.

7. Femeile japoneze iubesc protecția solară

Femeile japoneze nu sunt mari fane ale pielii bronzate și plan au plan bine stabilit pentru a-și asigura protecția solară. Așadar, femeile japoneze poartă protecție solară și pălării pentru a evita petele solare, ridurile și alte semne de îmbătrânire. Pentru că razele de soare UVA și UVB pot deteriora grav pielea și accelera procesul de îmbătrânire.

8. Gătesc foarte sănătos și mâncă foarte lent

În general, își mănâncă alimentele crude sau folosesc tehnici de fierbere, aburire, grătar și coacere. Iar uleiul îl folosesc foarte rar. De asemenea bețișoarele folosite de japonezi împiedică cantitatea de mâncare și viteza cu care oamenii mănâncă.

Mâncă încet și acest lucru oferă sistemului digestiv suficient timp pentru procesarea alimentelor și, de asemenea, ajută la evitarea supraalimentării, deoarece creierul primește un semnal de a fi plin.