in

Ce poți bea dacă ai diabet fără să ai probleme

Când vine vorba de selectarea unei băuturi, păstrați-l simplu. Alegeți apa ori de câte ori este posibil. Ceaiul neindulcit și toate băuturile fără zahăr sunt, de asemenea, opțiuni bune. Sucurile naturale și laptele degresat sunt în general fine, cu măsură.

Ce poți bea dacă ai diabet fără să ai probleme

Ce poți bea chiar dacă ai diabet.  Să ai diabet înseamnă că trebuie să fii conștient de tot ceea ce mănânci sau bei. Este crucial să cunoașteți numărul de carbohidrați pe care îl ingerați și cum vă pot afecta glicemia. Asociația Americană a Diabetului (ADA) recomandă băuturi fără calorii sau cu conținut scăzut de calorii. Motivul principal este de a preveni o creștere a zahărului din sânge.

Alegerea băuturilor potrivite vă poate ajuta:

  • evita efectele secundare neplăcute
  • gestionează-ți simptomele
  • menține o greutate sănătoasă

Băuturile zero zahăr sau cu conținut scăzut de calorii sunt de obicei cel mai bun pariu atunci când alegeți o băutură. Strângeți niște suc proaspăt de lămâie sau lime în băutură pentru o lovitură răcoritoare, cu conținut scăzut de calorii.

Rețineți că chiar și opțiunile cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi sucul de legume, ar trebui consumate cu moderare. Lactatele cu conținut scăzut de grăsimi sunt o alegere hrănitoare. Cu toate acestea, conține zahărul din lapte natural, lactoza, astfel încât această băutură trebuie luată în considerare în cantitatea totală de carbohidrați pentru o zi. Opțiunile lactate nu sunt considerate o băutură cu conținut scăzut de zahăr. Indiferent dacă sunteți acasă sau la un restaurant, iată cele mai bune opțiuni de băuturi pentru diabet.

Ce poți bea dacă ai diabet

1. Apă

Când vine vorba de hidratare, apa este cea mai bună opțiune pentru persoanele cu diabet. Asta pentru că nu va crește nivelul zahărului din sânge. Nivelurile ridicate de zahăr din sânge pot provoca deshidratare.

Consumul de apă suficientă vă poate ajuta corpul să elimine excesul de glucoză prin urină. Institutul de Medicină recomandă bărbaților să bea aproximativ 13 cani (3,08 l) pe zi, iar femeile să bea aproximativ 9 cani (2,13 l). Dacă apa simplă nu vă atrage, creați o varietate prin: adăugarea de felii de lămâie, lime sau portocală, crenguțe de ierburi aromate, precum mentă, busuioc.

Ce poți bea dacă ai diabet fără să ai probleme
Sursa: centrulsanatatii.ro

2. Ceai

Cercetările au arătat că ceaiul verde are un efect pozitiv asupra sănătății dumneavoastră generale. De asemenea, poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale și la scăderea nivelului nociv al colesterolului LDL. Unele cercetări sugerează că consumul de până la 6 căni (1,42 l) pe zi Sursa de încredere vă poate reduce riscul de diabet de tip 2. Cu toate acestea, sunt necesare mai multe cercetări.

Fie că alegeți ceai verde, negru sau din plante, ar trebui să le evitați pe cele cu zaharuri adăugate. Pentru un gust răcoritor, preparați-vă propriul ceai cu gheață folosind un ceai parfumat răcit, cum ar fi rooibos, și adăugați câteva felii de lămâie. Dacă nu vă deranjează cofeina, ceaiul verde Earl Grey și iasomia sunt, de asemenea, opțiuni excelente.

3. Cafea

Un studiu din 2012 a constatat că consumul de cafea ar putea ajuta la scăderea riscului de a dezvolta diabet de tip 2. Cercetătorii au descoperit că nivelul riscului a scăzut și mai scăzut pentru persoanele care au băut 2 până la 3 căni pe zi. Acest lucru este valabil și pentru persoanele care au băut 4 sau mai multe căni pe zi. Acest lucru se aplică atât cafelei cofeinizate, cât și celor decofeinizate, așa că, dacă cofeina vă face nervos, nu ezitați să luați o ceașcă de decafeinizat.

La fel ca în cazul ceaiului, este important ca cafeaua dvs. să rămână neîndulcită. Adăugarea de lapte, smântână sau zahăr la cafea crește numărul total de calorii și poate afecta nivelul zahărului din sânge. Sunt disponibili mulți îndulcitori fără sau cu conținut scăzut de calorii dacă alegeți să le folosiți.

4. Suc de legume

În timp ce majoritatea sucului de fructe 100% este 100% zahăr, puteți încerca sucul de roșii sau o alternativă de suc de legume. Faceți-vă propriul amestec de legume cu frunze verzi, țelină sau castraveți cu o mână de fructe de pădure pentru un aport aromat de vitamine și minerale. Nu uitați să numărați fructele de pădure ca parte a totalului de carbohidrați pentru ziua respectivă.

5. Lapte cu conținut scăzut de grăsimi

Produsele lactate ar trebui să fie incluse în dietă în fiecare zi. Acestea conțin vitamine și minerale importante, dar adaugă carbohidrați în dieta ta. Alegeți întotdeauna versiunile neîndulcite, cu conținut scăzut de grăsimi sau degresate ale laptelui preferat.

Ar trebui să vă limitați la două până la trei pahare de opt uncii pe zi. Puteți încerca opțiuni fără lactate, cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi laptele de nucă fortificat sau de nucă de cocos. Rețineți că laptele de soia și orez conține carbohidrați, așa că verificați ambalajul. Multe alternative de lapte lactat nu au vitamina D și calciu decât dacă sunt îmbogățite. Multe soiuri de lapte de nuci conțin o cantitate minimă de proteine.

Partenerii noștri: