in

Ingrediente tradiționale pentru o sănătate de fier. Cum să le intrebuințezi

Deși există multe alimente moderne care oferă corpului nostru o alimentație adecvată, câteva ingrediente vechi care vor adăuga un plus mâncărurilor de zi cu zi. În zilele noastre, când ne gândim să obținem doza recomandată de nutrienți, cel mai adesea, ceea ce ne vine în minte sunt sticlele de multivitamine și suplimente colorate.

Ingrediente tradiționale pentru o sănătate de fier. Cum să le intrebuințezi

Deși nu se contestă minunile medicinei moderne, există modalități de a obține nutrienții corespunzători de care aveți nevoie din surse naturale. Multe rețete tradiționale din cartea de bucate a bunicii tale includ ingrediente minune. S-au dovedit științific că sunt surse bogate de antioxidanți, minerale, vitamine și alte proprietăți curative minunate.

Pe lângă completarea cu substanțele nutritive de care avem nevoie, aceste ingrediente sunt, de asemenea, delicioase și plăcute. In special pentru copiii mici care încă întâmpină dificultăți la înghițirea pastilelor. Cu alte cuvinte, bunica știa ce face!

Ghimbir
Această rădăcină a fost folosită de către chinezi de peste 2000 de ani pentru a trata greața și indigestia. Are o lungă istorie de utilizare ca medicament și în tradițiile de plante indiene și arabe. Ghimbirul este un ingredient incredibil de versatil. Aroma sa înțepătoare adaugă o nota picantă bogată si  poate fi pus și printr-o salată, coaptă în fursecuri sau infuzată într-un ceai liniștitor.

Alimente surprinzatoare pentru o dieta echilibrata si sanatoasa

Fructele Goji
Un alt element de bază vechi în medicina tradițională chineză, goji sunt considerate un superaliment puternic de către experții în nutriție. Pe lângă faptul că sunt sărace în calorii, fără grăsimi și pline de fibre, sunt, de asemenea, o sursă excelentă de antioxidanți. Aceste fructe versatile pot fi adăugate la piureuri, iaurturi, cereale, supe.

Alge
Pentru japonezi și coreeni, algele au făcut parte din dieta lor zilnică de secole și cu un motiv întemeiat. Algele marine sunt sărace în calorii, dar sunt pline de vitamine și minerale. Un studiu a arătat, de asemenea, că algele marine sunt o sursă bună de peptide bioactive, care ajută la scăderea tensiunii arteriale.

Ingrediente tradiționale pentru o sănătate de fier. Cum să le intrebuințezi

Orz
Originar din Etiopia și Asia de Sud-Est, aceste cereale au fost un aliment de bază pentru multe societăți încă din 2000 î.Hr. Orzul oferă beneficii imense pentru sănătatea noastră. Este o sursă bogată de fibre dietetice, magneziu și seleniu, care s-a dovedit că reduce semnificativ riscul de cancer de colon. Consistența sa masticabilă, asemănătoare pastelor, îl face, de asemenea, deosebit de atrăgător pentru copii. Adăugați-l la tocană și supe pentru un plus de aromă.

Anason stelat
Originar din China, acest condiment în formă de floare se caracterizează prin aroma sa dulce și aromată, asemănătoare cu lemn dulce. Are proprietăți antibacteriene și antifungice semnificative, precum și un conținut ridicat de antioxidanți. Aroma sa minunată si parfumată este adesea combinată cu scorțișoară, cuișoare și piper pentru a crea pudră chinezească de cinci condimente.

Partenerii noștri: