in

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate

Un plan pentru pierderea în greutate poate fi explicat prin creșterea musculară, hrana nedigerată și fluctuațiile din apa corpului. Dacă cântarul nu se mișcă, este posibil să pierdeți în continuare grăsime. Acest articol prezintă o serie de motive obișnuite pentru care nu slăbești.

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate

Motive comune care te împiedică să scazi în greutate. Când lupți  slăbești, corpul tău reacționează și luptă înapoi. S-ar putea să slăbești destul de mult la început, fără prea mult efort. Cu toate acestea, pierderea în greutate poate încetini sau opri cu totul după un timp. De asemenea, conține sfaturi practice despre cum să străbate platoul și să facă lucrurile să se miște din nou.

Poate pierzi în greutate fără să-ți dai seama

Dacă credeți că vă confruntați cu un platou pentru pierderea în greutate, nu ar trebui să vă îngrijorați încă. Este incredibil de obișnuit ca cântarul să nu se miște câteva zile (sau săptămâni) la un moment dat. Acest lucru nu înseamnă că nu pierzi din grăsime.

Greutatea corporală tinde să fluctueze cu câteva kilograme. Depinde de alimentele pe care le consumați, iar hormonii pot avea, de asemenea, un efect major asupra cantității de apă pe care o reține corpul dumneavoastră (în special la femei). De asemenea, este posibil să câștigi mușchi în același timp cu pierderea de grăsime. Acest lucru este deosebit de frecvent dacă ați început recent să vă exercitați. Acesta este un lucru bun, deoarece ceea ce vrei cu adevărat să pierzi este grăsimea corporală, nu doar greutatea.

Este o idee bună să folosiți altceva decât scara pentru a vă evalua progresul. De exemplu, măsurați circumferința taliei și procentul de grăsime corporală o dată pe lună. De asemenea, cât de bine se potrivesc hainele tale și cum te uiți în oglindă poate fi foarte grăitor. Cu excepția cazului în care greutatea dvs. a fost blocată în același punct timp de mai mult de 1-2 săptămâni, probabil că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la nimic.

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate
Sursa: Google

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate și modalități de combatere

Nu țineți evidența a ceea ce mâncați- Păstrarea unui jurnal alimentar poate fi utilă atunci când încercați să slăbiți.

Nu mănânci suficient de multe proteine. Aportul scăzut de proteine ​​poate reduce eforturile de slăbire. Asigurați-vă că mâncați o mulțime de alimente bogate în proteine.

Mănânci prea multe calorii. Dacă pierderea în greutate pare să se fi oprit, este posibil să mâncați prea mult. Oamenii își supraestimează frecvent aportul de calorii.

Nu mănânci alimente întregi. Asigurați-vă că vă bazați dieta pe alimente întregi. Consumul de prea multe alimente procesate ar putea distruge succesul în slăbire.

Nu ridicați greutăți. Antrenamentul de forță este o modalitate eficientă de a pierde grăsime. Previne pierderea masei musculare deseori asociate cu scăderea în greutate și ajută la menținerea pierderii de grăsime pe termen lung.

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate
Sursa: Google

Mâncați fără chef (chiar și pe mâncare sănătoasă). Dacă vă bucurați frecvent de alimente, poate explica de ce cantitatea dvs. nu pare să se clatine.

Nu faci cardio. Asigurați-vă că faceți cardio în mod regulat. Vă ajută să ardeți grăsimi, în special în jurul secțiunii medii. Lipsa exercițiilor fizice ar putea fi unul dintre motivele pentru un platou de slăbire.

Încă consumi zahăr. Evitarea tuturor băuturilor zaharoase este o strategie excelentă de slăbire. Ele reprezintă adesea o parte semnificativă din aportul de calorii al oamenilor.

Partenerii noștri: