in

Pierde în greutate fără dietă. Poți face asta

Asigură aportul de proteine la fiecare masă și gustare. Adăugarea unei surse de proteine slabe sau cu conținut scăzut de grăsimi la fiecare masă și gustare vă va ajuta să vă simțiți sătul, astfel încât să ai mai puține șanse de a mânca în exces. Încearcă iaurt cu un conținut scăzut de grăsimi, o porție mică de nuci, unt de arahide, ouă, fasole sau carne slabă. Experții recomandă, de asemenea, să consumați mese mici și frecvente și gustări (la fiecare 3-4 ore), pentru a vă menține nivelul glicemiei constant și pentru a evita consumul excesiv.

Pierde în greutate fără dietă. Poți face asta

Pierde în greutate  fără să depui efort. Sigur, puteți slăbi rapid. Există o mulțime de diete la modă care funcționează în lupta de-a pierde rapid kilograme. Cu siguranță veți da jos foarte repede în timp ce vă face să vă simțiți flămânzi și lipsiți de tonus. Dar la ce bun este să slăbești doar pentru a o recâștiga acele kilograme de care te-ai despărțit? Pentru a păstra silueta permanent, cel mai bine este să slăbești încet. Și mulți experți spun că poți face asta fără să ții o „dietă”. În schimb, cheia este să faci unele modificări simple stilului tău de viață.

Un kilogram de grăsime – este egal cu 3.500 de calorii. Prin tăierea din dieta zilnică a 500 de calorii pe zi, sau prin modificări ale stilului de viață și exerciții fizice, puteți pierde aproximativ un kilogram pe săptămână. Dacă trebuie doar să vă mențineți greutatea actuală, bărbierirea a 100 de calorii pe zi este suficientă pentru a evita 1-2 kilograme în plus pe care majoritatea adulților le câștigă în fiecare an. Adoptați una sau mai multe dintre aceste strategii simple, nedureroase, care vă ajută la pierderea în greutate fără a urma o „dietă”.

Pierde în greutate fără mari eforturi

Mâncați întotdeauna la micul dejun în fiecare zi. Un obicei obișnuit pentru mulți oameni care au slăbit și l-au ținut este micul dejun în fiecare zi. Mulți oameni cred că sărind peste micul dejun este o modalitate excelentă de a reduce caloriile. Dar de obicei ajung să mănânce mai mult pe tot parcursul zilei. Studiile arată oamenilor care mâncați micul dejun au un IMC mai mic decât micul dejun și beneficiați de performanțe mai bune, fie la școală, fie în sala de ședințe.  Încercați să umpleți această masă cu un castron de cereale integrale combinate cu fructe și lactate cu conținut scăzut de grăsimi pentru un început de zi rapid și hrănitor.

Închideți bucătăria noaptea. Stabiliți un moment în care veți înceta să mâncați, astfel încât să nu vă lăsați prăjiți seara târziu sau gustări fără minte în timp ce vă uitați la televizor. Luați o ceașcă de ceai, savurați un bol mic de înghețată ușoară sau iaurt înghețat dacă doriți ceva dulce după cină. Dar apoi spălați-vă pe dinți, astfel încât să aveți mai puține șanse să mâncați sau să beți ceva altfel.

Pierde în greutate fără dietă. Poți face asta
Sursa: timp.md

Nu consuma calorii de care nu ai nevoie

Alegeți calorii lichide cu înțelepciune. Băuturile îndulcite se îngrămădesc pe calorii, dar nu reduce foamea așa cum o fac alimentele solide. Satisfaceti-va setea cu apa, apa spumante cu citrice, lapte degresat sau cu continut redus de grasimi sau portii mici de suc de fructe 100%. Încercați un pahar de suc de legume nutritiv. Băuturi cu un conținut scăzut de calorii pentru a suplini perioada dintre mese. Mai ales dacă vă este foame între mese. Aveți grijă la caloriile alcoolice, care se adună rapid. Dacă aveți tendința de a bea un pahar sau două de vin sau un cocktail în majoritatea zilelor, limitarea alcoolului la sfârșit de săptămână poate fi un economisitor imens de calorii.

Fii un adept al consumului de cereale. Înlocuind cerealele integrale cu cereale rafinate, cum ar fi pâinea albă, prăjiturile, prăjiturile și covrigii, adăugați fibre atât de necesare și vă veți umple mai repede, astfel încât este mai probabil să mâncați o porție rezonabilă. Alegeți pâine și paste din grâu integral, orez brun, fulgi de tărâțe, popcorn și biscuiți de secară integrală.

Controlează-ți mediul. O altă strategie simplă pentru a ajuta la reducerea caloriilor este de a vă controla mediul. Totul, de la aprovizionarea bucătăriei voastre cu o mulțime de opțiuni sănătoase. Chiar până la alegerea restaurantelor potrivite. Asta înseamnă să eviți tentația stând departe de restaurantele pe care le poți mânca. Și când vine vorba de petreceri, mâncați înainte o gustare sănătoasă. Astfel încât să nu muriți de foame și să puteți fi selectivi când vă umpleți farfuria la bufet. Înainte de a vă întoarce pentru mai multe alimente, așteptați cel puțin 15 minute. Desigur, luați un pahar mare de apă.

Partenerii noștri: