Trebuie să recunoști că poftele alimentare sunt cel mai rău dușman al tău. Chiar dacă ești la o dietă și încerci să nu consumi anumite mâncăruri atunci când ți se face poftă să mănânci  să reziști tentației poate fi de două ori mai dificil.

Este aproape imposibil să renunți la mâncărurile preferate, iar atunci când în sfârșit o faci, organismul începe să ceară mâncare nesănătoasă sau ceva dulce. De regulă acestă poftă poate să aibă legătură cu faptul că ești stresat. Totuși nu trebuie să cazi pradă tentație.

Bea apă

Să te hidratezi suficient este extrem de important. Și de multe ori când îți este poftă să mănânci ceva,  s-ar putea ca organismului să-i fie sete.  De multe ori setea este confundată cu foamea. Încercă să bei un pahar mare de apă atunci când vrei să mănânci ceva. După câteva minute îți vei da seama că pofta a dispărut. Acesta este un truc foarte bun pentru persoanele care urmează o dietă.

Reclama

 Mănâncă între mese

Dacă nu vrei să te chinui cu sentimentul de foame până la următoarea masă, ar fi bine să consumi fructe sau legume între mese. Acest truc nu te va face să nu mai poftești la mâncare nedorită, dar vei avea stomacul plin până la următoarea masă.

Sfaturi care te pot ajuta să combați pofta de mâncare nesănătoasă. O să reziști mult mai ușor tentației!
Foto: pixabay.com

Consumă alimente în cantități mici

Mănâncă mese mici pe tot parcursul zilei. Dacă de obicei mănânci două mese mari pe zi, împarte-le în patru mese mici pe tot parcursul zilei. Acest lucru îți va menține corpul plin de zahăr, carbohidrați și proteine ​​și, de asemenea, va reduce pofta de a consuma junk food.

Dormi suficient

Apetitul este afectat în mare măsură de hormonii care fluctuează pe parcursul zilei. Un somn agitat împiedică aceste niveluri hormonale care, la rândul lor, duc la apariția poftei de alimente dulci și sărate. Mulți oameni au probleme cu greutatea și riscă să ajungă obezi tocmai din această cauză.