Primele în topul alimentelor săţioase şi care nu îngraşă sunt legumele verzi. Nicio legumă verde nu are valoare nutritivă mare. Acestea au foarte puţine calorii, dar totuşi îţi vor ţine de foame.

Pe locul doi se află seminţele de in. Acestea reprezintă o combinaţie de acizi graşi şi fibre solubile. Acestea ajută permanent la cotrolul senzaţiei de foame. Ele pot fi aăugate în iaurt sau ciorbă, sau suc de casă.

Fructe şi legume benefice organismului

Şi că tot vorbim de suc de casă, pe locul trei se află sucul de legume. Amintim aici sucurile de ţelină, morcovi, roşii, castraveţi. Acestea sunt sănătaose şi conţin vitamine, antioxidanţi, minerale. Ele ajută la tonifierea organismului şi la detoxifierea lui.

Reclama

Următorul pe listă este chiar ovăzul. Ovăzul conţine carbohidraţi cu eliberare treptată în organism. Vei avea senzaţia de saţietate chiar şi după câteva ore. Pe lângă asta, ovăzul este bogat în fibre care ajută la un tranzit intestinal sănătos şi favorizează eliminarea toxinelor.

Singurele alimente care ţin de foame şi nu te vor îngrăşa
Singurele alimente care ţin de foame şi nu te vor îngrăşa

Regăsim în listă şi ceaiul verde. Acest tip de ceai reduce senzaţia de balonare şi pofta de dulciuri.  . De asemenea, reglează nivelul de zahăr din sânge şi ţine în frâu senzaţia de foame.

Pe locul şase în lista nutriţioniştilor se află migdalele. Este sunt uscate, pline de antioxidanţi, vitamine şi magneziu. Sunt elementele perfecte pentru menţinerea sănătăţii. Sunt bune şi în curele de slăbire.

Următorul aliment benefic în saţietate este ghimbirul. Ghimbirul stimulează digestia, calmează crampele stomacale şi reduce senzaţia de foame.

Unul dintre cele mai importante alimente este ardeiul iute. Consumat regulat şi în catităţi care nu dăunează sănătăţii, ardeiul iute accelerează profund metabolismul şi arderea caloriilor. El te poate ajuta să mănânci mult. Este un bun ajutor la diete.

Merele sunt şi ele pe lista alimentelor săţioase şi care nu îngraşă. Chiar dacă sunt roşii, verzi sau galbene, merele sunt perfecte la saţietate. Ele vor reduce senzaţia de foame datorită fibrelor solubile pe care le conţin, inclusiv pectina, care ajută la completarea sentimentului de plenitudine.